lauantai 20. helmikuuta 2016

Flunssa





7 kommenttia:

  1. Hyyi D: Voin samaistua, iteki saa kuulla aina ettei muhun tartu ees postimerkki - mut sitten kun on kipee niin tuntuu ku tekis kuolemaa, ah <3 Miun tyttöystävä vietti kans about parisen viikkoa luonani sairastellen jotain influenssaa kun en halunnu raukan olevan yksin :c Virukset harvemmin tarttuu, joten olen kai välttänyt senkin kun ei tunnu olo kipiältä, oho :'D Kuitenkin, tosi pikaista paranemista sulle, ja vältä jälkitauteja kun nyt on sairausaalto valloilla! *A*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 nyt voin jo paremmin ^^ Valkosipulit, lepo, tulinen ruoka ja kuumat juomat tekee tehtävänsä pikkuhiljaa.
      Joo tunnen tosiaa tuskan (Niiku näkyy) Mut siinämieleas hyvä, että noin, koska se kertoo hyväst vastustuskyvyst. + Ihana sinä ku pidät tyttöystävästäst huolta!! :')

      Poista
    2. Jees, ja sitten on jotkut mausteet jotka helpottaa myös - kurkuma, inkivääri, mausteneilikka.. Niin ja hunaja! Parasta ois noi juuret rouskutella tuoreeltaan, vaikka esim. toi kurkuma värjääki tilapäisesti vähä hampaita mut vois sopia sun nistilookkiin! :'D
      Hehe joo, sitä ihmettelee mistä hyvä vastustuskyky on peräisin jos ei kovin terveellisesti elä (köh minä, vaikka en voikaan esim. tupakoida paljon enkä onneksi piittaa) xD

      Poista
    3. Joo! Luonnolliset rohdot on parhaat! Hunajaakii käytän! Toimii yskään! (Vaik en syö eläinperäisii tuotteit muuten. Eli oon muuten vegaani) En oo mikää pillereiden ystävä ._. Kiitti vinkist! Kurkuma pitää ottaakkii testauksee :d hampaat jo vähä kellärtää valmiiks muutenkii..Kiitos tupakan ._. Ja hyvä vaan jos ei tupakoi! Eikä kannata aloittaakkaan! Itekki toivoisin, et olisin sellai henkilö, kenen ei vaa tee mieli tupakkaa, koska onhan tää iha turha tapa ja rahan haaskausta! Nimimerkil. Yrittäny vähentää viimeiset 3 vuotta ja kerran vuodes oon yrittäny lopettaa tapatupakoinnin sillee, et oon ollu viikkoja,1 kuukauden, parhaimmillaa 5 kuukautta täysin ilman tota savumoskaa, mut aina sit siihen on ratkennu ._.<--Ai hitto täst vois tehä päivityksen :'D

      Poista
    4. Mä en valitettavasti pysty olla ku liha on nii hyvää D: Tietty omistan mielipiteitä et MITEN ne eläimet päätyy lihoiksi et mikä on väärin jne.. Mut sitä en ymmärrä jos ihminen joka syö lihaa on iha hirviö. Eläimilläki on oma ravintoketjunsa, ihminen nyt vaan on yläpuolella ja öö.. no, omaa vääriä tapoja sitte tehdä muista nisäkkäistä sitä sapuskaa ^^;;
      No kannattaa kokeilla sitte tota Colgate optic white peniä, pitäs valkaista hampaita ihan ok - ite en oo jaksanu ku pari kertaa kokeilla ja säännöllisyys olis hyve.. xD Mut ihanku oisin nähny parin kerran jälkeen jo vähä eroa kuitenki sitä käyttäes ite!
      Se nikotiiniriippuvuus ja opittu tapa (ruokasavut, hermosavut, iltasavut, aamusavut, kaveriporukassa röökirinki, ym) on ne vaikeimmat etapit :c Pitääs pikkuhiljaa vähentää sitä nikotiinia ni ei tuu hirveitä niksoja, ja aina kun meinaa tulla joku opitun tavan ele nii keksii siihen joku muu - röökin sijaan vetää vaikka pastillin, mun yksilövalmentaja pääsi irti 10-30v tupakoinnista sillä ja ny se syö usein vaa niitä pastilleja! xD
      Ois muute hyvä päivitysidea, teeppä toki ku on olo sen mukainen! :3

      Poista
    5. Joo, no se sekasyöjille saarnaaminen ja haukkuminen hirviöks tai välinpitämättömäks on iha perseestä! Mul ei oo mitää vastaa siin, mitä ihmiset syö tai käyttää. Kunhan on vaa omaitsensä ja voi hyvin ^^
      You do you <3
      Poikaystäväkii on sekasyöjä, mut en oo sitä käännyttämäs vegaaniks eikä se mua sekasyöjäks :'D
      Nii noh seki riippuu mistä tupakoinnin oppii. Mua ei oo ikinä painostettu tupakoimaa, suvus oon ainoo henkiläö kuka polttaa, eikä mun kaveritkaa ikiin painostanu mua polttamaa vaik poltti ite saati kukaa muukaa koulus ei haukkunu nössöks jos ei juonu tai polttanu yms.. Mä vaa yks päivä (16 tai 17 vuotiaan) päätin, et kokeillaan ny miltä tuntuu polttaa kokonainen tupakka, vaik olin maistanu aikasemmin ja paskallehaa se maistu. Mut en silti alottanu siit huolimatta tupakointii silloin vaik ensimmäinen tupakka rentoutti ja sain siit hyvänolontunnetta :D Se itse riippuvuus vaa tapahtu pikku hiljaa. Itse itselleenhää sen asian opettaa, eikä muut. Kukaa ihminen ei voi saada ketää polttamaa jos joku ei tykkää tupakast eikä toinen ihminen voi saada tupakoitsijaa lopettamaa tupakointia ellei sitä kunnolla halua ja mun ongelma on se et mä haluun sitä mut en nii tarpeeks, et oisin valmis kestämää vieroitusoireit täs kiireises elämänvaihees :d

      Poista
    6. Yeh, tää on aina hyvä periaate et antaa toisten elää miten tahtoo, kunhan ei oo haitaks tai satuta muita :3
      Haha ite maistoin äidiltä ekan kerran yhen henkosen öö, oisko 6, 7 vai 8v nassikkana XD Ite en oo saanu siit kiksei, niinku en alkoholistakaa (tiesin et kaikki muut on humalas yhes miitis, en halunnu olla ainut selvä ni "omaprovona" aattelin "no vittu, katotaa mitä hienoo olla humalas!"; krapula tuli yrjöjen, hedarien ja vapinojen kans, ei se mukava hiprakka tai nollaushumala, muisti ei menny tai ajatustapa mitenkää känniääliö-tasolle, näin kummiski asiat kahtena ja kävelin ihan vinos seinään nojaten ja väsytti. Join kuitenki kaks pulloo eri likööriä, 2-3 siideriä, sit maistoin jotai vahvempaa fisuu, jotai shamppanjaa/viiniä, pari tequilaa.. Ei ollu kevyet juomingit ekaksi kerraksi ni ei siitä jääny kiinni humalahakuisuus :'D).
      Edelleen muija välillä tarjoo hermosavuja jos näyttää siltä et mulla nasahtaa, mut yleensä kieltäydyn ja rauhotun kyl - etenki ny ku oon vähentäny lääkettä omin nokkineni ni en oo nii "aggressiivisuutta huokuva"/helposti provosoituva tinttatänttä :'D
      Mut joo, isot muutokset tarttee kyllä harkitun ajankohdan pitkälle prosessille sen oman halun lisäksi! Iteki tarttis semmosta aikaa, vaikkaki iha muis asiois ku tupakoinnis ja on jo menny reisillekki ne :')

      Poista